Veelgestelde vragen over het facturatieproces

Zoals je inmiddels van ons gewend bent, ontvang je in het najaar de contributiefactuur voor het komende jaar. Wij snappen uiteraard dat je niet zit te wachten op een factuur. Echter, wij zijn als branchevereniging afhankelijk van de inkomsten van onze leden en relaties. Zonder deze inkomsten, kunnen wij niet opkomen voor de belangen van de branche. En dit is juist nu, zo hard nodig! Wij zijn een non-profit organisatie, dus alle inkomsten vloeien direct terug in de activiteiten voor onze leden.

Daarbij: om al onze leden de kans te geven, gebruik te blijven maken van de korting op Buma en Sena (muziekrechten), moeten we hen de kans geven om ten minste aan 2 incassomomenten te voldoen voor het einde van het jaar.

Hieronder vind je de veelgestelde vragen over de contributie van KHN op een rij. Staat jouw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op via factuur@khn.nl o.v.v. je debiteurennummer of telefonisch via 0348 48 94 75.

Direct advies nodig?

We zijn ma t/m vr van 9.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar op 0348 48 94 89. Je kunt ook mailen naar info@khn.nl of je vraag stellen via het contactformulier.

Liever uitgebreider en persoonlijk contact? Maak dan een afspraak voor een online adviesgesprek via dit formulier.

Contactgegevens